Nazwa usługi: Sporządzenie aktu pełnomocnictwa do głosowania w wyborach
   
Miejsce załatwienia sprawy:

Urząd Miejski w Gościnie

ul. IV Dywizji Wojska Polskiego 58
78-120 Gościno
tel. +48 94 35 13 382

e-mail: goscino@goscino.com.pl



   
Wymagane dokumenty:
  • 1. Pisemna zgoda osoby mającej być pełnomocnikiem.
  • 2. Kopia aktualnego orzeczenia właściwego organu orzekającego o ustaleniu stopnia niepełnosprawności osoby udzielającej pełnomocnictwa do głosowania (nie dotyczy wyborcy, który najpóźniej w dniu głosowania kończy 75 lat).
  • 3. Kopia zaświadczenia o prawie do głosowania wydanego osobie mającej być pełnomocnikiem - w przypadku gdy osoba ta nie jest wpisana do rejestru wyborców w tej samej gminie co udzielający pełnomocnictwa do głosowania
   
Sposób załatwienia sprawy: Usługa umożliwia wysłanie wniosku o sporządzenie aktu pełnomocnictwa do głosowania.
   
Kogo dotyczy: Wyborca chcący głosować przez pełnomocnika.
   
Opłaty:

Brak opłat.


Brak

   
Czas załatwienia sprawy: Niezwłocznie. Jeżeli wniosek o sporządzenie aktu pełnomocnictwa do głosowania wymaga uzupełnienia, wójt, w terminie 3 dni od dnia otrzymania wniosku, wzywa wyborcę do usunięcia wad wniosku w terminie 3 dni.
   
Tryb odwoławczy: Nie dotyczy
   
Podstawa prawna:
   
Formularz elektroniczny: Sporządzenie aktu pełnomocnictwa do głosowania w wyborach
   
Formularz tradycyjny:
   
Uwagi: